Известие

Collapse
No announcement yet.

147- принцип на работа на горните носачи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    За равни пътища не говорим, това е ясно.
    Защо при 166 нямат такива ядове със същите тампони? Дори и на вид носачите си приличат.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #17
      Морска,корабна,за лодки..все е една и съща.Просто я пишат по различен начин.В момента на полиуретана съм с една синя...супер мазна и лепкава.Много съм доволен към момента..но трябва да погледна колко километра и кога съм я нанесъл.Даже съм мазал и на други места с нея и нямам забележки....ще видя за няква снимка.

      Иначе колегата ако иска да си вземе някаква силиконова или с тефлон грес на спрей и да напръска обилно тампоните...все ще проникне малко...но както казах ,може да не скърцат 1-2-4месеца.
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #18
        Няма как да проникне ако го пръскаш,защото тампона има един ръб,който минава над втулката, за да не влизат боклуци (поне на тампоните на boge е така). За да стане качествено трябва да се разглоби,а за да става по-лесно разглобяването само сензавърта болта на носача. После, за да се свали само махаш подкалника и той пада.
        Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
        Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
        Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

        Comment


        • #19
          Аз моите ги смазвам с силиконова грес по следния начин
          На една хубава спринцовка от 50 мл съм сложил маркуче дълго 20 см от другия край на маркучето игла от спринцовка не много тънка така,че да може да излиза силиконовата грес аз ползвам игла 2 мм !Пълна спринцовката с грес забивам иглата внимателни между втулката и тампона и вкарвам колкото може силико.грес не влиза много но го правя на няколко места около тампона и втулката. За сега върши работа способа
          Last edited by eproHD; d.m.y г., 15:48.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
          sigpic

          Comment


          • #20
            Подкалника не се маха колега, това е излишно. Има място за болта, влиза между подкалника и калника.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              За равни пътища не говорим, това е ясно.
              Защо при 166 нямат такива ядове със същите тампони? Дори и на вид носачите си приличат.
              Тампона е същия, няма никаква разлика в размера.
              Носача на 166 е малко по голям.
              И на 166 скърцат и се износват.
              Просто 166 са малко в сравнение със 156 и 147 и изглежда привидно, че проблема се среща по- рядко
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Отново благодаря за идеите. Може би ще пробвам това със спринцовката. Наистина със пръскане не мисля че ще стане. Отвътре тампона е все едно че има семеринг и трудно се прониква. От вън пък достъпа е затруднен и ако ще се разглабя подкалник то по добре да се свали носача и да се направи като хората.Спрейовете с грес съм ги отписал. За много малко неща вършат работа. И бързо се втвърдява греста. От спрейовете само WD прониква, но заради гумата е неприложимо. Ще пробвам това с иглата и ако изкара поне още 2000 км ще е супер. Тогава ще мисля за купуване на нещо по-читаво. Поне 10К да изкарват, че кто я вкарвам в бокса за масла и други работи да се прави всичко накуп. Иначе тампоните не са скъпи, ама колата да ти е в бокса на всеки 2000-3000 км не си е работа.

                Sent from my G7-L01 using Tapatalk

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от azcv Покажи съобщение
                  Отново благодаря за идеите. Може би ще пробвам това със спринцовката. Наистина със пръскане не мисля че ще стане. Отвътре тампона е все едно че има семеринг и трудно се прониква. От вън пък достъпа е затруднен и ако ще се разглабя подкалник то по добре да се свали носача и да се направи като хората.Спрейовете с грес съм ги отписал. За много малко неща вършат работа. И бързо се втвърдява греста. От спрейовете само WD прониква, но заради гумата е неприложимо. Ще пробвам това с иглата и ако изкара поне още 2000 км ще е супер. Тогава ще мисля за купуване на нещо по-читаво. Поне 10К да изкарват, че кто я вкарвам в бокса за масла и други работи да се прави всичко накуп. Иначе тампоните не са скъпи, ама колата да ти е в бокса на всеки 2000-3000 км не си е работа.

                  Sent from my G7-L01 using Tapatalk
                  Ако можеш си го разглоби, аз го свалям за 20 мин. с цялото окачване и още 20 да оправиш тампоните, ама вече мога и с вързани очи.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Ако можеш си го разглоби, аз го свалям за 20 мин. с цялото окачване и още 20 да оправиш тампоните, ама вече мога и с вързани очи.
                    Как го правиш това за 20 мин? Обърнал си болта на носача и махаш само подкалника?
                    sigpic Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115h.p.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от djaraliiski Покажи съобщение
                      Как го правиш това за 20 мин? Обърнал си болта на носача и махаш само подкалника?
                      Свалям всичко, нищо не съм обръщал. Специализирах се. Като си купувам Алфи е така. Сглобяването ми отнема малко повече
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от azcv Покажи съобщение
                        За рециклиране какво да рециклирам. Шарнирите са здрави. Само тампоните ще се смазват или пак ще се сменят. Но такава глупост като метал да се върти в гума не бях виждал досега.

                        Sent from my G7-L01 using Tapatalk

                        Ми тампони на стабилизираща щанга не си ли виждал - там метал се вътри в гума на поне 90% от колите

                        ---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:19 ----------

                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Ако можеш си го разглоби, аз го свалям за 20 мин. с цялото окачване и още 20 да оправиш тампоните, ама вече мога и с вързани очи.

                        Бавен си - аз правя всичко това за 20 мин

                        ---------- Post added at 19:24 ---------- Previous post was at 19:20 ----------

                        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                        За равни пътища не говорим, това е ясно.
                        Защо при 166 нямат такива ядове със същите тампони? Дори и на вид носачите си приличат.
                        Имат ги същите проблеми Миро - повярвай ми. Просто 166-цата е много по обезшумена и вътре в купето не се чува почти нищо
                        sigpic
                        Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                        Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Ако можеш си го разглоби, аз го свалям за 20 мин. с цялото окачване и още 20 да оправиш тампоните, ама вече мога и с вързани очи.
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Свалям всичко, нищо не съм обръщал. Специализирах се. Като си купувам Алфи е така. Сглобяването ми отнема малко повече
                          Горе ясно.. Долу от къде откачаш? От болта на амортисьора дето е на вилката или дългия болт, който държи долния носач и вилката?
                          sigpic Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115h.p.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                            Ми тампони на стабилизираща щанга не си ли виждал - там метал се вътри в гума на поне 90% от колите

                            ---------- Post added at 19:20 ---------- Previous post was at 19:19 ----------




                            Бавен си - аз правя всичко това за 20 мин

                            ---------- Post added at 19:24 ---------- Previous post was at 19:20 ----------



                            Имат ги същите проблеми Миро - повярвай ми. Просто 166-цата е много по обезшумена и вътре в купето не се чува почти нищо
                            Аз си правя само моите Алфи, за това, малко тренирам

                            ---------- Post added at 19:39 ---------- Previous post was at 19:38 ----------

                            Първоначално публикувано от djaraliiski Покажи съобщение
                            Горе ясно.. Долу от къде откачаш? От болта на амортисьора дето е на вилката или дългия болт, който държи долния носач и вилката?
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showp...45&postcount=1

                            http://clubalfaromeo.com/forum/showp...95&postcount=1

                            Ето така
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              Благодаря!
                              sigpic Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115h.p.

                              Comment


                              • #30
                                Ето я моята морска,корабна или каквато и да е водоустойчива грес..
                                Attached Files
                                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                                Comment

                                Working...
                                X